2013年9月2日 星期一

搬家了~

因為YAHOO 宣佈要CLOSE YAHOO BLOG,被迫要搬家了,因為BLOG 而認識了很多志同道合喜歡森林家族的既朋友仔,慢慢也變成好朋友。

雖然有點麻煩,不過都是一個好好時間再重新整理網誌的時候了。

舊BLOG
http://hk.myblog.yahoo.com/sfamiliesworld

12 則留言:

  1. 哈囉~我是小小芸~來參觀囉~

    回覆刪除
  2. 謝謝小芸,搬家需時呢。

    回覆刪除
  3. 好嘛? 我係小白咪呀! 仲記得我嗎? 我都係喺Yahoo搬過嚟, 請多多指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得你呀小白,大家都係要慢慢搬家呢

      刪除
  4. hi 各位森林家族 fans
    最近出左一套森林家族既玩具菓子
    係一間三層高既迷你小屋連花園
    唔知你地有冇買到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無買呀,你有無買?

      刪除
    2. 我有買呀!
      其實森林家族每年都有出一兩套玩具菓子
      只不過唔係咁容易知道幾時推出 ......

      刪除